Rate this post
dobry wybór

Prawdziwy ekspert wie, że nie chodzi o to, aby “wcisnąć” najdroższy kamień, ale zaproponować taki, który przez kolejne lata będzie cieszył swojego nabywcę.

Drogi kamień

Takiego podejścia do obsługi klienta ciężko spotkać na co dzień. W większości praktyk jest tak im droższy kamień, tym lepszy zarobek. Na tanim kamieniu nie zarobimy. Jednak takie podejście jest niewłaściwe, ponieważ w obsłudze klienta nie chodzi o to, aby jak najwięcej zarobić. W obsłudze klienta chodzi o to, aby po wykonaniu np. Blatów granitowych klient był zadowolony w jakości wykonania, kontaktu z firmą czy samego podejścia właśnie do zamawiającego. Podczas spotkania informacyjnego z klientem potrzeba czasu i wzajemnego zrozumienia. Wyjaśnienia wszystkich pytań, jakie się nasuwają podczas wyboru kamienia, naprowadzenia klienta na właściwy kamień, który spełni pokładane wymagania.

Jest to bardzo ważny element całego zamówienia, ponieważ źle dobrany kamień przysporzy klientowi wiele problemów podczas użytkowania, a co za tym idzie również i reklamacji firmie kamieniarskiej. Odpowiedni wybór kamienia to nie zawsze drogi kamień. Tanie kamienie nie są tanie przez to, że są złe. Mają niższą cenę, ponieważ pochodzą z kopalni gdzie koszty wydobycia i transportu są niższe od tych kopalni np. W Madagaskarze. Niektóre materiały są kamieniami delikatnymi i wymagającymi specjalnego podejścia przy wydobyciu i dlatego również cena takich materiałów będzie wyższa niż kamienia o silnej jednolitej strukturze, z którym obchodzimy się standardowo bez specjalnych wymagań.

Tani kamień

Prawdziwy ekspert wie, że nie liczy się cena, a liczą się ludzie, którzy po wykonanej usłudze będą zadowoleni i polecą firmę dalej swojej rodzinie czy znajomym a w mediach społecznościowych będą dużą podporą a nawet ambasadorem takiej firmy.

Dodaj komentarz